Let's fuck 'til our hearts give up

Blev ingen bokning av tatuering idag, då jag insåg (när jag väl stod och pratade med tatueraren) att jag ännu inte fått mitt schema för praktiken som drar igång på måndag. Han hade en tid på onsdag i alla fall, som jag funderar på att sno åt mig. Så, istället för en tatuering så blev det en klippning! Surrealism på hög nivå, då jag inte klippt mig hos en frisör på ca 7 år. Lämnade en hårboll the size of a bear cub bakom mig och går nu runt med axellångt, icke-slitet hår! Feels good man, feels pretty darn' good!

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Åhh nyklippt hår är awesome!

re: Ja, alltså vi väntade väl bara på det, även om det bara är massa missförstånd och skit... Men han har inte tid och jag har inte ork så. Och jag kan nog inte ta katterna.. För isf. kan jag ju inte åka iväg någonstans.. :(

Vi borde ses nån dag.<3

2011-08-31 @ 19:40:51
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0