Lightning strikes twice

Nyinflyttad!

Välkommen, både du som hälsat på i min tidigare blogg och du som är brand new! Jag tänker inte riktigt skriva någon vidare förklaring av bloggen, för innehållet får ni liksom lista ut själva - det är väl bara att läsa, right? Men för er som inte följt min tidigare blogg kan jag dra en liten snabb info om mig själv.

Linda är då mitt alldeles förträffliga namn och jag är tjugo år gammal. Tillsammans med min karl och min missekatt bor jag i ett litet radhus på 41 kvadrat i Gävle. Jobb har jag och hela sommaren har jag hållt till i Furuviksparken men jobbar även extra på McDonalds i Valbo, vilket rullar på som allt annat. Vanligtvis så går jag även i skolan (på yrkesakademien) och pluggar då servering och barteknik, since service and food is my life! Förutom jobb och kärlekskrafs så älskar jag musik över allt annat - metal (i alla dess former) framför allt.

Om det är någonting ni funderar över så är det väl bara att skriva, antar jag.

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0