But on the other hand

Ibland kan man lyckas med saker har jag lärt mig nu, haha. Jag har lyckats fixa min sista praktik och den praktiken ska avslutas i att jag fortsätter jobba där efteråt. Månaden när vi får lite dåligt med cash så ska mamma skjuta till med lite mat och ja, det bara känns som att stress- och orosklumpen som legat och växt i magen nu äntligen är borta. Jag kan äntligen leva som en människa igen!

Så provjobb, examen och en ny framtid i sikte.
Jag känner mig litegranna som en ny människa.

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

FAN vad skönt!<3

2011-12-18 @ 19:08:14
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: felicia

fin blogg :)

2011-12-20 @ 10:01:17
URL: http://filluxen.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

SV: Varför du uttrycker det som 'får' har jag ingen aning om, för alla får alltid göra precis som dom vill :p Det känns väl bara inte så logiskt att man har mode som intresse om man alltid klär sig alternativt/eller inte alls modeinspirerat? Samma om att jag inte tror att någon som alltid klär sig i senaste modet älskar alternativ klädsel, men aldrig klär sig i det. Oftast gillar man ju stilen man klär sig i, sedan får man ta det med en nypa salt. Jag tycker inte att mode och metal hör ihop sedan hatar jag ju verkligen inte folk som inte anser samma! haha, så löjlig är jag inte

2011-12-29 @ 20:28:31
URL: http://lisabjernhagen.com

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0