Favorit i repris

The ark @ Maxim Gävle, © Linda Igglund.






Bloody opinions:
Postat av: Satanja

sv: EOS 400D är en utmärkt kamera att läsa sig på. Min första kamera var en 400D, och detär med den jag har plåtat alla mina bilder med fram tills förra året. Har inte hjärta att göra mig av med den för vi har så jäkla mycket minnen ihop. Några extragrejer som kan vara bra att ha är en extern vinklingsbar blixt, då kan du vinkla ljuset så att det inte slår rakt i ansiktet. Såg dina bilder ovan också, ville bara passa på att säga att om du vill fotografera live på en högre nivå som måste du komma ihåg att du inte får fotografera med blixt, det stör bandet och förstör de andra fotografernas blixtar. Står du i publiken med en liten kompaktkamera går det bra, men aldrig aldrig med en systemkamera.

2011-12-08 @ 00:07:08
URL: http://www.satanja.se
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Fast du kan ju inte tycka det är okej att retuschera bort folks kroppar sådär? :) För det är ju det jag pratar om. I så fall tycker jag det är tråkigt att du inte tycker att vi borde få se ut som vi gör och bära upp kläder på det viset. Så nej, det är inte rätt av H&M att göra om kroppar så!

2011-12-09 @ 13:00:21
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: sanna

damn, work it ola! inte dålig leopardbody, alltid lika fierce ;)

2011-12-11 @ 19:01:10
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0