Precis som alla andra

Jag tycker fan inte om människor som tror att dem är bättre alla andra utan anledning. Hur fan blev ni uppfostrade eller? Jävla idioter.

Bloody opinions:
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Men om du läser i kommentarerna och tänker lite logiskt så tror jag inget tycker det är särskilt vettigt att en kurvig kvinna ska retuscheras bort för att passa in i deras ideal? Hon bär ju kläderna innan hon har retuscherats? Nä det här håller inte för mig... Det är inget i-lands problem. Det handlar om folks psyken och eftersom det går att retuschera bort små små skavanker eller kurvor eller vad som helst som gör oss till så vi ser ut. Så nej... Jag vet inte om du kommer av ämnet eftersom jag skriver om retuschering och om hur dåligt det är. Kvinnan så som hon är oretuscherat BÄR ju upp plaggen innan och PASSAR i dom. H&M har ju olika storlekar och det där är ju bara en uppmuntring till att vi alla borde se ut sådär istället. Det är inte en bra vibb att skicka helt enkelt.

2011-12-10 @ 16:12:16
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: alexandra

?:(

2011-12-10 @ 22:06:07
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0