A rose in the rain

Efter att ha avslutat dagens jobbpass på Bishop så fixade jag till en irish coffee - som tyvärr smakade skit. Min pojkvän sitter brevid mig i soffan och är sjuk, så jag ska försöka skydda mig. Kikar dem sista minuterna av idol nu och såg precis att Molly var den som fick lämna. Känns lite fel, eftersom att hon har den största rösten i hela tävlingen - men svenska folket har röstat så ja, what to do? Jag ser i vilket fall som helst Amanda som vinnare.

Imorgon blir det jobb 18.00 - 01.00, TAGGAD!

Jag kan snart inte vänta längre innan jag måste tatuera mig igen!


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

re: Åh, men den känslan förstår jag med! Men nån kommer upptäcka det mesta med dig sen.:*



Haha jag tänkte inte heller gå på balen först, men tänkte sen att whattaheck, jag får snygga skor och nytt hår av mami då så! Min klass gör det värt det. ;$

2011-11-25 @ 23:00:20
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: evy

ok tack så mkt för att du gilla min header.. :D kul att du gilla min blogg, följ den gärna om du vill.. :D

2011-11-25 @ 23:07:42
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

För att tacka alla de som har varit så söta och fina

Och hjälp till att få min blogg att bli lite bättre så

Har jag gjort i ordning en tävling åt er alla!!

MISSA DEN INTE!!

VIN EN EARCUFF PÅ MIN BLOGG! : )

2011-11-26 @ 15:24:07
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0