Drop it low

Mirella om It stays the same:
Har du någon favorit artist? :)

Svar:
Jävlar i helvete! Det här är nog den allra svåraste frågan i hela världen (förutom frågan om vilka som är ens absoluta favoritlåt, den frågan går inte att svara på enligt mig). Men ja, jag har favoritartister. Jag har lite olika favoritband från time to time, men det här är väl dem som alltid består.

- Iron maiden
- Bring me the horizon
- Parkway drive
- Cradle of filth
- HIM
- Rammstein


Sen är det ungefär 10000 till också, men ja.. Tryin' to keep it short!


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

re: Jag får typ inte träna sås om jag väger just nu, fast jag gör lite lätta muskelövningar på kvällarna, bara för att bygga någon sorts muskler. Och jag vet inte varför jag inte äter, allt började ju med gabriel och luna, sen har det liksom inte gått att börja ordentligt igen.:(

2011-11-25 @ 09:27:44
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0