Fade into darkness

Alltså, jag har länge varit så himla nyfiken på det här med att köra evenemang osv. En liten del av mig säger till och med att jag borde gå någon utbildning någonstans för att låta någon dröm gå i uppfyllelse. Jag vill vara precis som dem sköna personerna jag brukar hänga med nere på Maxim och köra evenemang på evenemang. Det finns ingenting jag älskar mer än musik och hur bra skulle inte det här passa mig?

Just nu har jag världens idé som jag skulle vilja genomföra, men det är samma idé som för ett år sedan och jag tror inte att någon i den här stan nappar på den. Jag vill bara börja med att köra igång småspelningar någonstans, skulle vara så förbaskat roligt. Ge mig en miljon kronor så kör vi!


Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0