Go your own way

Körkortsteori
Southpark
The simpsons
Tusen koppar te
Avokado


Fin dag på utsidan, medans det har varit en jävla psykterrordag.
Ibland ser jag liksom ingen ljus framtid för mänskligheten..
Vuxna människor är lika omogna som oss unga. Orkar inte!

Får försöka ta nya tag och tagga första dagen på min praktik imorgon istället.


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Haha ang. twilight så är det ju såklart inte VI som påverkas, men unga personen. Sen är det precis samma visa med Disney - men det har jag ju redan skrivit om förr, så det är ju inte bara Twilight som uppmuntrar flickor till att satsa på att gifta sig och sen är det bra med det. Liksom "be pretty and be happy"-grejen! Sen är det starka åsikter om små saker, men det är alla såna program som formar oss, som visar våra små hur grejer ska vara. För personer i vår ålder är det en oskyldig historia, men för vissa, mest tjejer, är det hela livet.

(och jag älskar ju Disney, egentligen, men det är inte bra förebilder för flickor tyvärr.:()

Dessutom är författaren mormon, så det är inte helt oskyldigt heller, haha. ;$

2011-11-21 @ 07:10:38
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej :) , ne jag jobbade hela dagen igår.. Var hela slut så somnade nästan på soffan vid halv 7 ! haha. Menmen, nu är det en ny vecka med nya tag, är du taggad för veckan som kommer :D ? Finns det något som du ska göra som du ser fram emot :D?



Kram Bea

2011-11-21 @ 08:22:52
URL: http://svettlukt.se
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Tusen koppar te. ja det var min dag ja.

2011-11-21 @ 18:22:27
URL: http://trueborn.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0