My tears dry on their own

Nu drar vi igång förberedelserna inför halloweenfest # 2 denna helg. Eftersom att det var så jävla mycket kladd och pillerill med mr manson igår (samt att INGEN förstod vem jag var) så köttar jag på med en klassisk amy winehouse idag istället.

Bilder utlovas som vanligt!

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Jag tyckte du var klockren manson! Alla andra var bara fulla ju!

OCH BÄSTA INREDNINGEN OCH ALLT, ni hade fixat supe!:*

2011-11-05 @ 17:48:33
URL: http://aypi.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Oj! Jo om man följer 50 bloggar är det ju säkert skitbra :) hehe. Nog är det ju en bra tjänst till en början och bloglovins syfte är nog inte att bloggare ska kommentera runt och ragga prenumeranter i utbyte mot att de följer andra bloggar. Är väl som det jag menar.

2011-11-06 @ 23:03:47
URL: http://lisabjernhagen.com

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0