The core principle of freedom

- Evanescence släppte nytt album den 4 oktober, och jag har inte lyssnat på det än. Hej studier och praktik - hejdå musik. Vad fan hände med mig och när fan hände det?!

- Gwars gitarrist Cory Smoot hittades död i bandets turnébuss den 3 november. Stor sorg för musikvärlden! Får mig att tänka på Paul Gray och The Rev. Fan, man tror att dem är odödliga på något sätt..

rest in peace


Bloody opinions:
Postat av: Bea

Hej :)

Vad kul att du kommenterade i min blogg, jag önskar jag kudne svara men jag har faktiskt blandat ihop din kommentar med vad någon annan skrev och jag vill inte svara på fel grej.. Men om det var något jätteviktigt så kan du alltid maila mig, enklare för mig att svara på sådana frågor om kost och sådant :) !



Men nu när jag endå är inne på din blogg måste jag säga att jag tycker den är väldigt fin och intressant, vad fick dig att starta en blogg föressten ? alltid kul att veta :D !



Kram Bea

2011-11-22 @ 11:10:45
URL: http://svettlukt.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja underbara sommar! Och det är så långt kvar tills den är här igen... :o

2011-11-22 @ 13:11:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0