This is what I'm made of

Jag sitter i min pyjamas just nu och har inte alls mycket för mig. Tanken är väl att jag ska ta en dusch och sedan fara till min mamma och hennes karl för att bara ta det lite lugnt, umgås och käka god middag.

Tanken är för tusende gången att jag ska gå ner i vikt och nu har jag min käre pojkvän med mig i kampen, så det ska nog gå helt okej - får jag hoppas. Fortfarande inte helt säker på att jag någonsin kommer att lyckas, men hoppas innerligt.

Och igår var det 11.11.11 och jag missade Patrick Wolf i Stockholm.
Mitt hjärta blöder ganska mycket idag..


Patrick Wolf, London @ Koko
© Linda Igglund 2011


Bloody opinions:
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jo det förstår jag! Fast går nog inte att bli jobbigare än på icat jag jobbade på förr där man inte fick sitta still en enda sekund om man inte hade en kund. Ska man sitta i telefon får man åtminstone sitta. Man tackar ju aldrig nej till ett jobb i alla ffall :)

2011-11-12 @ 17:05:26
URL: http://lisabjernhagen.com

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0