Turn it around, now is the right time

JARÅ! Ni vet att jag har tjatat om hur sjuk min pojkvän varit osv? Hehe, förstod väl att det bara skulle vara matter of time innan jag också sjönk ner i digerdöden, eller vad fan det nu är han har haft. Jag har inte varit sjuk på hur länge som helst och nu vill jag helst bara skjuta mig själv så att jag får slippa skiten.

Halsont
Ont i bihålorna
Öronvärk
Ont i halsen
Världens huvudvärk
Fryser som fan

Ja men precis, ni ser ju hur jävla roligt det låter? Brb kura ner mig tretusen mil under jorden och värma mig i jordkärnan eller vad fan det nu heter :(

Bloody opinions:
Postat av: Ida

Tack som fan.

2011-11-29 @ 12:13:08
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0