Pour some sugar on me

Sitter fortfarande med mitt konstanta hjärnsläpp angående våra steg på dansen jag går. Plockar fram stolen, tar av mig kläderna och börjar rocka, sen efter 3-4 steg så är allt blank - borta borta BORTA! Föresten, är det någon av er läsare som dansar/dansat poledance? Jag är förbaskat sugen på att testa men är precis lika rädd för att bli blåslagen. Jag som lätt gör illa mig och har känslig kropp (duhhh) lär väl helt byta hudfärg till lila? Eller?!

Edit: Jag la till min danslärare på fb och nu kan jag kika på videos when my mind goes blank! Ahhh, thank god for facebook

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Jag vill jättegärna men har ju krånglat lite så.:(

2011-10-02 @ 03:21:31
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jo, jag kan tycka att det är okej till viss del. Bröstförstoring och andra operationer som kanske verkligen drabbar en hårt. Man kanske har något 'fel' sedan födseln eller att man mår otroligt dåligt för det. Men könsorganet ska ju förmodligen bara sin partner/sina sexpartners se. Och man borde verkligen kunna vara nöjd med det man blivit född med :/ Men självklart är det allas egna val. Finns ju ingen lag som hindrar.

2011-10-04 @ 23:05:59
URL: http://lisabjernhagen.com

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0