Raise your weapon

Första praktikdagen avklarad och jag klarade mig då finemang. Krossade ett glas och en tallrik, men det bjöd jag på! Imorgon drar jag igång ordentligt och börjar jobbet kl 7 och jobbar frukost samt lunch.

Nu är jag hemma och stör grannarna / lyssnar på musik. Har lite spring i benen dock, vet inte vad jag ska göra åt det riktigt.





Kan någon berätta varför jag inte visste att Ronnie Radke (fd escape the fate) har ett nytt band? Jag trodde att han satt och skakade galler typ, waaat?

Edit: Nu har jag gjort min hemläxa ordentligt! Ronnie släpptes ur fängelset (efter 2 år) i december 2010, så därav Falling in reverse. Deras trummis, Ryan Seaman, har enligt wikipedia spelat i Aiden - och jag blev sjukligt förvirrad. Läste på lite mer och ser till min förskräckelse att Jake Davison (Aidens fd. trummis) lämnade bandet i maj och att dem nu har denne Ryan Seaman som tour drummer. Phu, ska försöka hänga med lite mer i fortsättningen! Blir ju helt galen här hemma, HELT EFTER!

Bloody opinions:
Postat av: Avarquare

194,95 amerikanska dollar, alltså 1.241 kronor, sen hundra spänn fraktkostnad och tullavgift på 300 spänn (som jag inte räknat med ><'' smaaart) Men fett med pengar, men är så nöjd så behöver inte köpa nya skor på fem år, så tjänar in det ;D Hhaha <3

2011-09-05 @ 18:35:59
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: Samma här, men man får väl börja spara! :)

2011-09-06 @ 09:00:37
URL: http://morbidoutlook.se

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0