You know I work all day

Tack vare mamma så har vi lite fin ny konst att sätta upp i lägenheten!
Bäst är hon



Imorgon börjar min praktik på Hotel city och jag lär medge att jag är en hel jävla näve full med nervös tjey! Vi får se hur långa dagarna blir när jag får mitt schema, och när jag fått det så kan jag även gå och boka min tatueringstid. Yay! Ledtråd till inspirationen om min kommande tatttt: youtubeyoutubeyoutube. Mer än så tänker jag inte avslöja!

Föresten så köpte jag nyss 2 biljetter till Skrillex i november.
Jag vet knappt var jag ska stoppa all pepp!

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

NICE, jag vill också jobba, typ, kanske!



Re: aww, vad kul! Men ångrar du dig så säg till.:* & angående kattungar, säg till om du vill komma och kika på dem!

2011-09-04 @ 22:28:57
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0