Feel like nothing is true

Helvete vad dåligt jag mår idag.. Vissa gånger kan jag dricka hur mycket som helst utan att behöva bli bakfull men jävlarns vad känslig jag var igår tydligen. Dock så drog jag ingen råspya över räcket mot vattnet vid slick i alla fall, som vissa andra gjorde (även fast jag kanske var nära). Nej, date med toaskålen har inte behövts och nu ska jag till och med försöka peta i mig lite mat. Om den får stanna där den ska, det återstår att se.

Jag tänker spendera min bakisdag med att städa lägenheten, spendera lite tid i köket (som den kvinnan jag är), se på serier och sedan med att se när brynäs äntligen får ta sitt SM-guld, tillsammans med min underbaris. Skulle göra mycket för att få vara på plats, men biljetterna var svårtillgängliga och dessutom dyra. Pengar är ingenting jag har just nu, even less nu när jag tog en jävla taxi hem från krogen.. Skjut mig.

nu: makaroner, bea & dimmu borgir


Bloody opinions:
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: vad skönt att höra! ja svartsjuka kan vara för jävligt... ingen är ju perfekt angående den biten. tror man då.



jaha se där! nej alltså modet ändras ju jävligt snabbt. snart är det corpse paint som är på modet eller nåt :p

2012-04-19 @ 20:41:24
URL: http://lisabjernhagen.se

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0