Hur jag fick dig att älska mig

Precis som min bästa vän Elin har jag återigen funnit kärleken till Kent. Av någon lycklig slump så lyckades vi precis göra det när dem släpper sin nya platta, så nu känner jag mig något av ett barn på julafton. Imorgon (25/4) så släpps alltså Kents nya album "Jag är inte rädd för mörkret" som består av 10 helt nya låtar. Redan nu så känns detta bättre än deras senaste "En plats i solen", så hurra för Kent!

1. "999"
2. "Petroleum"
3. "Isis & Bast"
4. "Jag ser dig"
5. "Tänd på"
6. "Beredd på allt"
7. "Ruta 1"
8. "Färger på natten"
9.  "Låt dom komma"
10. "Hänsyn"

(Låtar i fetstil är länkar till låtarna, som redan finns ute på spotify).


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Åhh gud, ska lyssna dirr.

2012-04-24 @ 19:49:18
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0