The serpentine offering

ALLVARLIGT
Jag har urinvägsinfektionen från helvetet!
Och för att tillägga så har jag verkligen inte råd med antibiotika så jag försöker med alla krafter jag har, att bota skiten själv. Det är synd bara att vägen dit är så lång och att det känns som att jag ska kissa på mig varje vaken sekund. Jag vaknade första gången vid åtta och sedan dess har det varit ständig trafik till toaletten för att pressa ut 1 - 2 droppar kiss varje gång. Jävla skitfanshelvetesskitbajs!

Pojkvännen har åkt på en snabbvisit med klassen till Stockholm så idag spenderar jag dagen med att hänga med världens bästa vän och 7,5 timmar jobb sen på kvällen/natten. Känns som att löning var rätt längesedan + att brynäs tog SM guld igår - så ska jag vara ärlig så tror jag då inte att jag får sådär jättemycket att göra i baren ikväll. Och som sagt, grattis brynäs till SM guldet! Äntligen är guldet hemma igen.


bästa vän :*

Bloody opinions:
Postat av: Martina

TRANBÄRSJUICE KVINNA!!!

2012-04-20 @ 12:53:47

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0