"Om du ska blogga så spelar jag minecraft"

Dagens arbetspass är avklarat och fick till och med gå hem lite tidigare, yeah. Nu sitter jag hemma och suger i mig en naturdiet smoothie och blir nervös bara av tanken på dem sugande hungerkänslorna jag kommer att ha i några dagar framöver, nu när jag switchat från mat till sådana shakear.

SENASTE

Maten: Skräp, dvs naturdiet shakes.
Spelet: DrawSomething på iphone, fook ye.
Drycken: Shakes (lol) & vatten.
Smset: "Haha najs! Vilka ska ut ikv då? :) <3"
Sorgen: Instagram.. Jag vill inte se så mycket som jag råkade se där. Fyfan..
Lyckan: Mannen som skrev smset ovan.
Sysslan: Kliade nyss katten bakom örat.
Begäret: Oh, haha secret secret.


Helt galet bra inlägg idag, eller hur?.. Heh..



Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0