Something came alive inside me

Kysser tjejer, lever partyliv till sent in på natten, sover aldrig tryggt nerbäddad i min egen säng, rockar onlinepizza 24/7, kissar mitt i stan mot väggar, bjuder laget runt, ramlar och skrapar upp allt, skrattar och skriker tills ingen röst finns kvar, smsar folk man älskar bara för att man vill.

Jag har ett jävligt fett liv just nu och ja, därav blir bloggen lidande. Nu har jag varit hemma och pussat på mina två pussycats, matat dem lite, packat om min väska, inte hunnit duscha och ska snart traska ner till bussen igen. Pizzan ligger fortfarande och kämpar för att få stanna i den nedre delen av min mage men vill gärna ut igen. Men hell no, för nu ska jag rocka ett 8 timmars jobbpass och äga stället som en motherfucking kung.


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Åh, FAN vad nice, blir så glad för din skull! <3



Och bilden, DÖR haha!!!

2012-01-15 @ 03:24:14
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Rockalicious - Rock'n'Roll Lifestyle

Haha omg bilden!! xD

2012-01-19 @ 14:00:33
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0