A story of boy meets girl

Att vara ledig tre dagar i rad var verkligen ingenting för mig. Jag har haft så utomordentligt tråkigt på förmiddagarna så att det har varit tragiskt. Jag har tröstätit choklad och druckit en massa läsk och nu har jag mest bara ångest över att livet glider förbi. Jag menar, känns som att jag fyllde 21 igår men det är två veckor sedan nu!

Sedan klockan 9 imorse har jag alltså legat på sängen, tittat på tv, klickat runt på datorn - alltså inte gjort ett skit. Hade ett mindre hopp om att min pojkvän skulle komma hit och sova med mig ikväll - så att min kväll inte skulle suga åtminstone. Men då har han kanske inte ens tid att komma förbi?! Ahhhh, älskar när livet bara knullar en i röven tills man gråter.

Jag har världens tråkigaste liv, bara så att ni vet. Och förlåt för allt gnäll, men vad fan?! Ni måste ju förstå varför jag blir gnällig. Hahaha..

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0