The end of me as I know myself

Jag kan inte hantera mina egna känslor, hur kan det vara så? Hur kan man gå från att vara den mest sansade människan med koll på precis allting, till att tappa greppet om hela sin jävla verklighet?

Jag är nästintill yr i huvudet för att jag är så kär och jag vet inte hur fan man hanterar det här. Hur gör man? Kan någon snälla berätta för mig? Och hur kan det vara besvarat? Hur kan det vara så att den människan som jag är så hopplöst förälskad och kär i, faktiskt är kär i mig?

Jag är på väg att bli galen, det är så det är va? Åh herregud, hjälp mig någon.

Bloody opinions:
Postat av: Alexandra

gullefina. Du förtjänar fina killen och du är underbar!:*<3

2012-03-14 @ 21:54:06
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0