Taking it to a higher level

Jag tänkte berätta att jag gått i Alexandras fotspår nu och påbörjat Balsammetoden (eller no poo som den tydligen också kallas). Dum som jag var så tog jag aldrig någon före-bild och ja, redan efter första tvätten så känns och ser mitt hår helt annorlunda ut. Kanske kan slänga upp någon bild i alla fall, det visar sig.

Imorgon ska jag gå och köpa någonting finemang på apoteket som jag kan använda i topparna, för dem är fortfarande lite småfrissiga. Men ja, har ni problem med håret - testa detta!

Bloody opinions:
Postat av: Natta Jones

Ska också byta till balsammetoden när jag är äldre :) Just nu är jag så besatt utav långa, platta längder och hårspray ^^

2012-05-09 @ 00:15:06
URL: http://nattajones.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0