Sinnessjuk eller inte?

Mystiska tankar på väg till Läkerol arena:
 
- Men tänk om jag gick ut på Goya för en gångs skull och kanske kammade hem en hockeyspelare? Så kunde jag glida runt där nästa säsong och se allmänt snobbig ut. Så när jag träffar någon av mina fd. kollegor så kan jag säga "Jag? Nej men jag har ju gift mig med min Honken nu så jag sitter ju där högst uppe, med spelarfruarna nivet?"
 
- Men om man skulle försöka dra in lite pengar till Brynäs IF och tjäna lite själv på samma gång? Kanske dra ihop en schysst musikvideo till en Brynäsversion av Gangnam style? Jag iklädd hemma-munderingen i någon slags miniversion som går runt i klackar på isen, medans A-laget dansar "dansen" i bakgrunden!
 
- Men om Brynäs värvar en spelare från ett annat land, tar han med sin familj då? Som t.ex. Ryan Gunderson? Eller vänta, har han ens en familj? Tänk om hans flickvän sitter hemma och gråter för att hon inte vill gå ut bland folk för att alla tycker att hon är snobbig som bara pratar engelska? Men har han verkligen en flickvän? Han är bra snygg alltså...
 
Tänkte att jag borde skriva av mig så att jag inte får för mig att genomföra någonting av detta. Kanske våldför mig på Gunderson på väg till en träning? Näej, vad är det för fel på mig? Sinnessjuk eller inte?
 
 

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Hahahaha!! <3

2012-11-27 @ 08:27:02
URL: http://www.atypi.blogg.se

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0