Seven door hotel

Nej jag har inte och kommer inte
att lämna er ensamma i denna kalla och känslolösa bloggvärld mina underbara läsare.
 
Förutom min passion för musik i alla dess former så älskar jag också att resa. Den senaste tiden har jag ägnat åt att söka jobb (för att kunna resa / köpa cd&lpskivor) och snubblade rätt komiskt över mitt drömjobb. När jag hjälpte min nu arbetslöse 57årige morbror att söka jobb under kategorien "Transport", på arbetsförmedlingens platsbank så såg jag någonting makalöst. Dem söker Cabin crew till Norwegian air!!! Ska jag äntligen få min chans att bli den flygvärdinnan jag alltid drömt om att bli?
 
Tidigare så har det funnits rätt hårda krav på cabin crew i allmänhet. Du får t.ex. inte ha synfel, du måste vara över 165 cm lång osv.. Med dessa uråldriga krav så skulle jag aldrig ha kunnat ens komma i närheten av det yrket jag allra helst ville ha.
 
Men inget av dessa krav fanns hos Norwegian nu. Jag är totallycklig!

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0