Can you handle this?

För första gången så hittade jag en ganska rolig lista.
(tack alexandra, sötnos!)

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.


1. Tatuera minst 50% av min kropp.
2. Bli hundägare.
3. Sjunga inför en skitstor publik.
4. Lära mig poledance.
5. Resa jorden runt.
6. Lära mig att laga sjukligt mycket mat.
7. Se Iron maiden.
8. Bli nöjd med min kropp.
9. Färga mitt hår knallrött.
10. Bli sjukt bra på att dansa.

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

ÅH FÄRGA NUU!:D

2011-11-16 @ 17:47:25
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0