Cannibal holocaust

Eftersom att ingen verkade speciellt partypepp förra helgen samt då att vi var bjudna på en 18årsfest, så blev det helt enkelt inget halloweenfirande av då. Därför tar vi igen nu i helgen, även fast det är helt fel att fira på allra underbaraste helgondagen och sånt - får hoppas att ni inte dömer mig. Men vi vill helt enkelt bara inte missa det allra bästa på hela året!

Det jag egentligen ville komma till är att jag knåpar ihop en lista med lite sådär stämningsfull musik på spotify. Lägger upp den här nedanför så ni kan kika in den! Jag skulle alltså vilja fråga er om ni har någon speciell låt eller artist som ni tycker passar in sådär perfekt på halloween? Vill inte att listan består av kanske 20 låtar som går på repeat, då vi nog lär bli här en bra stund. Så ja, skriv allt ni kommer på i en liten kommentar vetja!
†Halloweenlistan†


Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0