Maybe I'm not the one

Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1. Svettlukt.
2. När någon bara pratar om sig själv.
3. Att vara så full att man knappt kan prata.


Inte långt kvar på den här listan nu och lika bra är väl det. Den kanske inte var sådär superintressant som jag hade föreställt mig. Men någonting intressantare ska jag då lyckas knåpa ihop idag!

Sen skulle jag nog behöva en något mer intressant layout på min blogg. Får se när man orkar göra någonting åt den, för lat är bara mitt förnamn tbh.

Bloody opinions:
Postat av: Elin Svanold

Sv: Hihi, ojdå, det får man inte glömma!

2011-11-23 @ 13:25:00
URL: http://morbidoutlook.se

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0