It's time for a change

Fan vad mycket studier kräver av en ibland, maaan! Jag skrev två stora prov idag som var förjävla svåra och imorgon blir det ännu ett prov, i vintillverkning samt vinhistoria.

Så därför är jag förjävla borta från bloggen, som vanligt. Hela denna måndag har jag dessutom "slösat" bort i min mormors gamla radhus - med att städa. Min morbror har bott där sedan hon gick bort och ska nu flytta till en liten lägenhet i stan. Därav en helvetes massa flyttstädning då allt ska vara borta till imorgon.

Jag är slut och trött och bara helt jävla borta, men likförbannat ska jag stoppa näsan i skolböckerna nu och fördriva resten av min kväll där. Imorgon kanske mitt liv har återvändt!

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0