We won't back down


Det var ett tag sedan jag skrev en längre givande text här, så jag vet nog inte riktigt var jag ska börja. Orkar ens någon läsa? Jag har dem senaste dagarna kikat igenom fyra av sex star wars filmer (och är helt hooked tbh, damn you hot anakin!), haft en massa ledigt - anledning till det finner du längre ner, lyssnat och peppat både bmth och skrillex samt betalat en massa räkningar. I november spelar alltså både bmth och skrillex i Stockholm för er som missat det och medans biljetterna till mr skrillex för tillfället är slutsålda, så finner du åtminstone biljetter till beloved bmth här!

Och skolan, vad händer med den? Jag är för tillfället lite förvirrad, då vi fick ledigt hela denna vecka helt all of a sudden. När jag slog upp mina blå (bruna) i måndags och kikade vår lokala tidning online, så lös rubrikerna mig i ögonen - om att verksamheten i lokalerna där just jag går i skolan, blivit helt nedlagda pga. konkurs och annat tjafs. Jag vet allvarligt talat inte alls var jag ska gå för att påbörja min dag med en kopp kaffe och plugg till tusen på måndag, vad fan händer?!

Men ja, i övrigt så märker ni alla att jag är tillbaka hoppas jag. Älskar att skriva och finnas för er, det är fan det allra bästa med att blogga - att just ni läser. Om ni kommenterar eller inte, kommer jag aldrig att bry mig om. Påtvingade comments lär ju vara lika roliga att få som AIDS, so no thank you. Men lämna gärna lite kärlek ibland om ni känner för det lovelies.

Bloody opinions:
Postat av: s,

jag är i g'vle den 5e igen !

& det är skrivet i stjärnorna att jag ser skrillex & flux i stockholmmm!

2011-10-27 @ 12:44:19
URL: http://acidyouth.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0