Hej och hallå

Hej bloggen, det var ett tag sedan nu.

Idag har jag min sista praktikdag på Rack n' roll (WOHO) där jag också har fått jobb, så där hittar ni mig i framtiden! Det är en asmysig rockbar som ligger i centrala Gävle, utifall någon har vägarna förbi! Om två veckor har jag gått klart min utbildning så då är jag utbildad servitris & bartender, vilket känns super. Dessa sju månader som jag studerat har verkligen flugit förbi. Med nya vänner och en stadig utbildning i ryggen så lever jag vidare. På min nyvunna fritid så spelar jag tvspel mest hela tiden (Final fantasy X, omg så jävla nice) och umgås med vänner och sånt krafs.

Så ja, nu vet ni vad jag sysslar med nu för tiden. Jobbar och umgås och som sagt, lever livet. Men nu känner jag att jag har tid för bloggen igen så HEJ IGEN PÅ ER ALLIHOPA!


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Faan vad nice!:D saknar dig bbygirl!

2012-02-18 @ 11:57:03
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: jag skrev till din mail:)

2012-02-19 @ 21:52:06
URL: http://anniebrandelid.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0