Werewolf heart

Praktik hela veckan och nu är jag trött och less på tamefan allt.
Dessutom är det fan två dagar kvar, helvete.

På fredag blir det middag och tvspel medans lördagen förhoppningsvis består av party med världens bästa alexandra. Hon är en av mina allra bästa vänner och när vi väl umgås så har vi alltid lika roligt. Jag är förbaskat glad att jag känt henne så pass många år, då vi utvecklat en sådan vänskap som inte många har. Jag ser henne som min lillasyster och någon som jag kommer att känna tills den dagen någon av oss dör. Det är alltid hon som finns där när jag behöver någon att prata med och som förstår och har gått igenom samma saker som mig. Ingen av oss lever bland molnen och vi båda vet vad hård verklighet är. Hon är en av dem bästa människorna man kan känna, så om hon är din vän - feel lucky! I know I do.



Världens vackraste

Bloody opinions:
Postat av: sofia

sv: haha jag gillar att staden är så liten! sen så när jag är jag ändå bara med kim haha, och han är livet så!

2012-01-19 @ 14:03:35
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: alexandra

ÅH MEN JAG DÖR HUR JÄVLA FIN ÄR DU INTE? <3333

2012-01-19 @ 19:07:00
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0