forever young elizabeth

Fortfarande lika trött och orkeslös, men nu ska jag kladda på mig lite smink - möta upp carro - och sen umgås lite med alexandra som "mellanlandar" på tågstationen här i gävle. Känns som en evighet sedan som jag träffade sistnämnde!

Misstänker att orkeslösheten beror på en totalt saknad efter Getaway. Jag skulle kunna leva mitt liv som en rockfestival varje dag om så är, bara jag fick sova i min egen säng och duscha.. Så, nu kan det väl bli summer 2013 istället? Lär nog inte vara sådan skillnad på att vara 21 och att vara 22..


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Var verkligen en evighets sen! Men skönt att ses liite iaf.:*

2012-07-19 @ 13:33:46
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0