I am the son of darkness and death

Idag har jag hjärtesorg så därför har jag nästan sovit bort hela dagen. Den senaste tiden har det varit motgång på motgång och jag har fått kravlat mig upp ur skiten så jävla många gånger, och nu ännu en jävla gång.

Men om folk inte vill umgås/prata med mig så är det deras val. Har jag inte gjort något fel så tänker jag aldrig be om förlåtelse. Det vet nog alla som känner mig. Men då vet ni också att jag alltid erkänner när jag faktiskt har gjort fel..

Så något roligare blogginlägg än såhär kommer inte idag.
Kanske imorgon. Kanske..

Bloody opinions:
Postat av: Vanadesse.

I know that feeling! Genomlever lite av samma sak precis nu med vissa personer. Men stå på dig. Be aldrig om förlåtelse om du inte gjort något fel!

Svar: Du har helt rätt! Eftersom att jag är en så pass ärlig människa så kan jag även erkänna när jag har gjort fel, så när jag INTE har gjort det - är jag tamefan hård och viker mig inte. Som man ska vara! :)
Linda Igglund

2012-07-30 @ 21:21:04
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0