only for the weak

Börjar dagen med att vingla hem i mina alldeles för höga klackskor från gårdagens bravader. Kommer hem till världens stökigaste partylägenhet som bara osar alkohol och svett. Eftersom att det är fredagen den 13e så kommer det väl ta mig ca 1000 timmar att städa här också och om två timmar (HÖGST) så kommer min familj hit.  Känns lite pinsamt, alcoholic much?!

Ska gosa en 5-10 minuter med mina katter och sen ta tag i den här skiten
samt lyssna på black metal radion i min spotify!


(Jag vill inte dricka alkohol ikväll igen)

Har jag någonsin berättat att jag är mästare på att äga folk föresten?


Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Åhh saknar att partaa med dig!

2012-07-13 @ 16:39:37
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0