Cause' I never see you around

  • Påbörjat en storstädning utan dess like, när jag till och med har dammsugat golvlister och gått ut med 5 papperspåsar med återvinning. Möblerade dessutom om pyttelite i förra veckan så nu ska min stationära dator ut i förrådet så länge - ETT DAMMPROBLEM ÄR UR VÄRLDEN! Förstår inte hur det kan bli så jävla skitigt runt en datorjävel..

  • Av någon anledning så blev jag sugen på att studera igen, så därför har jag reggat konto på antagning.se och ska lämna in någon sen anmälan på lite kurser på högskolan. Tills vidare så nöter jag körkortsteori!

  • Innan min käre pojkvän kommer hit för att mysa lite på vår tvåmånaders-dag (låter fett töntigt, men allting är värt att firas med den mest underbara människan i hela världen) ska jag städa klart och gå ut på en liten springrunda. Så nu måste jag sätta igång, häj!

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0