YES

Tänkte bara berätta att jag nu efter tre månader äntligen har en helkroppsspegel i min hall igen. När jag och mitt ex (som förövrigt fortfarande är en god vän) separerade så snatchade han med sig vår dåvarande spegel då vi hade fått den gemensamt av hans föräldrar. Så ja, jag kan inte räkna alla gånger då jag klättrat upp på toaletten och försökt se hur min "outfit" ser ut genom den lilla pluttspegeln.. Många är även gångerna då jag gått ut och haft panik över att folk stirrat på mig. Då har givetvis tanken slagit mig att min klädkombination inte alls varit så bra som jag trott i den där lilla spegeln..

Men nu har jag som sagt en spegel igen, och hurra för det!


Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0