Take me out

Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.


1. Min pappa är från El salvador, så jag är 50% salvadoran.
2. Jag har bara tre knogar på min ena hand.
3. Mina händer är inte lika stora.
4. Jag har kontaktallergi, så jag är allergisk mot all slags kontakt (inkl. mig själv!)
5. Jag har sett mellan 150 och 200 band/artister.
6. Ända fram tills jag var 17 år så var jag rejält underviktig.
7. Jag är laktosintollerant, men fuskar tamefan jämt.
8. Jag måste köpa största storleken på Cheap mondayjeans, pga. mina stora höfter
9. Jag älskar att dansa och dansar just nu Girls inspiration / Chairdance på Uddans.

Trött studenttjej med min underbara mormor.
(jag saknar dig, och har fortfarande svårt att förstå att du är borta)

Bloody opinions:
Postat av: JENNY

♥ men tack du för att du piggade upp mig med den kommentaren! :D

2011-11-17 @ 14:44:45
URL: http://jennyjanssons.com

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0