Rob me of this love

Jag tycker faktiskt inte att man ska gilla andras bilder (ni vet vad jag menar) på facebook när man är i ett förhållande med någon. Jag tycker bara att av respekt för den andre, som kanske sitter hemma och blir ett stort åskmoln av svartsjuka, kan man skita i sånt. Säger inte att det hänt mig just nu kanske, men det har kommit på tal så himla många gånger när man haft "girltalk". Dessutom har det hänt mig i tidigare förhållanden och när det är olika tjejer gång på gång så svider det ganska hårt i hjärtat. Jag menar, vad fan förlorar du på att skita i det? Ingenting! / Bitterfittan.

För att vända på klacken helt så kan jag passa på att berätta såhär hastigast hur himla bra jag mår just nu. Även om min jobbsituation just nu kanske inte är den bästa, så ser framtiden ljus ut. Förhoppningsvis så flyttar jag snart in med en vän nere på stan - billigare hyra, nära jobb & nära stan YES. Min pojkvän är helt galet underbar och finns alltid för mig när jag behöver honom. Han berättar alltid hur fin jag är och hur mycket han älskar mig och HERREGUD GOD DÄMNNNN! Jag älskar honom så mycket.



<3

Bloody opinions:
Postat av: alexandra

Håller med dig helt! Och, jag är så jäkla glad för din skull. Ni verkar bäst ihop!

2012-04-21 @ 11:31:53
URL: http://atypi.blogg.se/

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0