It's all about the money

Eftersom att jag alltid har otur så kan jag inte heller gå på den tredje planerade konserten den här månaden.. Men tur i oturen hade jag den här gången, vilket känns lite ovanligt.

Jag hade två biljetter till Skrillex på arenan i Stockholm, men samma dag så påbörjar jag min nya praktik på Bishops arms. Därför - ingen konsert för mig, som alltid nu för tiden. MEN - som jag skrev tidigare så är biljetterna slutsålda och därför försökte jag kränga iväg mina plåtar för ett något överdrivet överpris - då jag försöker spara pengar till körkort.

550 kr gav jag för de två biljetterna jag köpte via Tickster och idag sålde jag dessa två biljetter för 1600 kr. Äntligen så ler någon däruppe mot mig!



Thank you Skrillman!

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0