15

Fick precis bekräftelsen om att jag ska arbeta på Getaway rock festival till helgen och jävlar vad peppen infann sig snabbt! Kommer att jobba runt 7 h alla tre dagarna, men mitt på dagen - så kvällarna/nätterna blir fria för öl, öl och mer öl! Och till att kika band, förfan.

Så torsdag är jobb mellan 13.30 - 20.00. Efter det knäpper man första birken och kikar på Black dahlia murder, Ghost och Nightwish.

Fredagen blir den köttiga dagen, med jobb 13.30 - 19.00 och sen Raised fist, Ink stained promises (mina finfina vänner ♥), Satyricon samt Manowar.

Himla tråkigt att jag har lovat att jobba på min fd. arbetsplats på lördagen så då blir det bara jobb hela dagen för min del. Först 11.30 - 19.00 på Getaway och sen vidare till Rack N' Roll för ett nattpass. Missar inte så värst mycket på festivalen då dock. Det enda jag sörjer att jag missar är August burns red på fredagen, för dem är så jävla kungliga live. Men har man sett dem en gång så kanske man får nöja sig? Heh.

Så ska du på Getaway?

Skriv till mig på facebook eller något, så kan vi byta nummer och kramas lite!
(Linda Panda Igglund)

Bloody opinions:

Write your opinions in blood here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0